Σμαράγδα Καρύδη: «Δεν θα ήθελα και πολύ να φύγω από τη δουλειά που κάνω»

  • Σμαράγδα Καρύδη: «Δεν θα ήθελα και πολύ να φύγω από τη δουλειά που κάνω»
«Δεν το έχω σκεφτεί Αν προκύψει κάτι, θα το εξετάσω, αλλά δεν ξέρω τι είδους εκπομπή θα μπορούσα να κάνω.
Η αλήθεια είναι πως δεν θα ήθελα και πολύ να φύγω από τη δουλειά που κάνω! Να κάνω μια στροφή και να κάνω μονό παρουσίαση. Με τα παιχνίδια που έχω κάνει μέχρι στιγμής νιώθω ότι συνδυάζω την υποκριτική, με την παρουσίαση καθώς έχει όλο αυτό. το «χοροτραγουδιστικό»... Το νιώθω σαν ένα ρολό. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να παρουσιάσω ένα τοκ σόου και να θέτω ερωτήσεις. Επειδή κιόλας δεν θέλω να μου κάνουν αδιάκριτες ερωτήσεις, δεν θέλω να κάνω και εγώ», λέει στο 7 μέρες Tv και καταλήγει:
«Αυτό μου πρότειναν και μου άρεσε και το κάνω, άλλα που δεν μου άρεσαν δεν τα έκανα. Κάθε φορά κρίνω με βάση αυτό που έρχεται»

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο