Νίκος Κουρκούλης : "Μου πρότειναν να παρουσιάσω το Deal ευτυχώς όμως που πήγε ο Φερεντίνος" (VIDEO)

Στην εκπομπή “Όλα Καλά” έδωσε συνέντευξη ο Νίκος Κουρκούλης, ο οποίος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στα talent shows, αλλά και στις προτάσεις που είχε για τηλεόραση.

«Δεν θα σου πω όχι ή ναι… Εξαρτάται από το project του show, εξαρτάται από το γεγονός τι ακριβώς θα παρουσιάζει αυτό το show, ποιοι θα συμμετέχουν. Δεν ήμουν ποτέ αρνητικός σε πράγματα και σε concept τέτοια της τηλεόρασης. Ήρθαν και πολλές προτάσεις, έκανα και δοκιμαστικά πολλά, αλλά δεν έκατσε. Εγώ ήμουν από τους πρώτους παρουσιαστές του Deal που μου πρότειναν να το κάνω και φτάσαμε πάρα πολύ κοντά. Ευτυχώς που πήγε ο Φερεντίνος γιατί του πήγαινε πολύ του Χρήστου», είπε ο Νίκος Κουρκούλης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο